Rabu, 15 Februari 2012

Mencipta Projek.

Gua hari tu ada start satu projek menulis. Akibat tidak konsisten, gua pun berhenti sekerat jalan. Sekarang ni, gua nak sambung balik lepas pekena zohor ni.

Gua harap akan ada satu dua makwe yang berdoa supaya projek ini berjaya dan bermanfaat untuk semua. Oh ya, jangan lupa doa ke orang Syria sekali. Itu jam gua pergi sembahyang, ada satu brader jadi imam tu, suruh doa jugak ke rakyat Syria.



4 ulasan:

  1. kenapa lu harap doa satu dua makwe?

    BalasPadam
  2. Hehe.. Nak kasi entri jadi panjang.

    BalasPadam
  3. doa gua mustajab tapi lu nak makwe2 je jadi....gua tak doakan sangat.

    BalasPadam