Selasa, 23 November 2010

Tribut buat Fawwaz Roselan.




James Hetfield hok lari dari rumah pun sayangkan ibunya.


Fawwaz, Gua mintak maaf sangat-sangat sebab gua memang tak dapat ke Perlis. Bab masa, gua memang tiada kerja, tapi bab duit, gua juga memang tiada duit. Hendak keluar ke Bandaraya Kuala Terengganu pun gua tak lepas. Inikan pula nak ke Perlis. Entah berapa Kuala Terengganu baru sampai ke Perlis.

Gua tahu, dari lu punya dressing gua tau lu ni seorang yang tabah. Dan gua harap lu selalu mendoakan beliau setiap kali dalam lu punya solat atau selepas solat. Semoga beliau dirahmati Tuan punya alam ini. Amin.


p/s- Fawwaz merupakan member gua dalam industri dadah dan hari ini, dia telah kehilangan ibunya.


10 ulasan:

  1. Innalillahi wainna ilaihi roji'un...
    be strong fawwaz!

    BalasPadam
  2. sedekah al -fatihah itu termampu sekarang ni

    BalasPadam
  3. Nasib baik pandai lagi baca al-Fatihah kan?

    BalasPadam
  4. salam.
    tq bro. doakan roh dia ditempatkan dikalangan org2 beriman.

    BalasPadam
  5. al fatihah untuk ibunya.

    moga sekalian keluarga tabah.

    peace!

    BalasPadam
  6. pasal bisnes dadah ko tu,agak2 kalau aku nk join ,mmg kena start dari bawah jugak ke?

    BalasPadam
  7. Hal dadah jugak lu boleh buat naik.

    BalasPadam