Selasa, 1 September 2009

Tekanan Jiwa

Gua baru sampai kat ITP gua ( dari Kuala Terengganu ). Gua sampai je, gua terus tidur.Maklumlah, tidur atas bas mana best, walaupun ada air cond. Masa gua tidur, gua nampak gelap je. Tup2, gua kena kejut dengan member gua yang baru habis kelas. Masa tu,pukul sepuluh kot. Gua bangun, gua tak marah sebab gua tahu, dia telah menjalankan tanggungjawab sosial dengan baik. "Member bilik didahulukan, kejut orang dengan renjis2 air diutamakan."

Memandangkan gua masih lagi mengantuk, berpegangkan prinsip 1Malaysia, gua sambung tidur gua. Kalau bangun pun, bukan boleh gi breakfast. Nak study, rasa tak rokes pulak. Budak2 pakai kaca mata ngan sikat rambut rapat boleh la studi pagi2 ni, kalau orang macam gua, lepas exam baru menyesal.. Second half tidur ni, gua nasib baik, tidur gua cerah sikit sebab gua mimpi. Gua mimpi, gua masih ada kat rumah. Gua rasa pelik, gua pun bangun. La gua ada kat atas katil asrama rupanya. Gua pun terfikir yang gua ada kelas pukul dua. Tak best nya, nasib baik kelas tu ada awek lawa. Apa2 pun tekanan jiwa gua kembali bertambah.

Boringnya duk kat IPT, gua rasa lagi best duk kat rumah tengok bapak gua buang anak kucing dari almari..

2 ulasan: