Sabtu, 5 September 2009

Skrip gua bersama seorang member pada bulan Ramadahan

Member sebelah gua menggeliat rakus dengan badan beliau terketar2 sambil dia usap2 tangan dia macam iklan Survivor Man kat dlam Discovery Channel, lepas tu taruk kat pipi. Dulu masa gua kat sekolah rendah, cikgu gua pernah ajar formula ni kalau sejuk. Tapi gua lebih suka masukkan tangan ke dalam baju ala2 orang kudung untuk hilangkan sejuk. Kawan2 gua pun ikut jugak formula gua. Gua rasa, formula gua lagi berkesan.

Gua jeling2 kat dia, dalam hati gua berkata, " Sejuk sangat ke? ". Memang kelas tu ada aircond baru, tapi gua tak la menggeletar macam dia. Lagipun, gua rasa aircond dia takde la cap yang hebat sangat.Tapi tak tau la pulak kalau hipotesis aircond berbunyi begini, " Semakin cap ayam aircond tersebut, semakin sejuk angin yang dikeluarkan ". Lepas ni cikgu sains kena ambik perhatian sikit ni.

Belum lagi ayat kat dalam hati gua keluar ikut mulut gua, dia dah jawab, " Sejuk betul la, sejuk lagi dari duk kat oversea.." Pada hemat gua, dia kebetulan je tu jawab, dia takde kuasa psikik kot, sebab gua tengok dia takde la nampak stylo mana. Seluar pun, seluar slack kain licin.

Gua pun tanya dia, " Lu dah pergi oversea ke? " Tengok pada wajah dia, gua rasa gua dah dapat agak apa jawapan dia nanti.

Dia jawab balik, " Err..Mana ada pergi oversea lagi.." Sambil dia tersengih2 tengok muka gua.

" Ceh, memang gua dah agak..!" ucap gua dalam hati untuk menghormati beliau pada bulan Ramadhan ni supaya pahala dia tak kurang takut2 dia anger kat gua.


Amacam? Rock kan rakyat Malaysia? Benda yang tak pernah rasa pun dia boleh ulas.. Bohonglah kalau lu tak pernah jumpa rakyat Malaysia sehebat ini.. Yeah, hidup rakyat Malaysia...!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan