Sabtu, 12 September 2009

Arsenal, Adebayor & member gua..

Gua ada seorang member yang sangat menyokong Arsenal. Boleh dikatakan, kalau ada calon wakil rakyat nama Arsenal, dia akan menyokongnya. Walaupun calon itu dari parti cap ayam. Apatah lagi kalau calon tersebut Fabregas ataupun Abu Diaby yang real.

Tapi beliau sangat membenci Adebayor. Seorang bekas geng Arsenal yang kini bermain untuk Manchester City. Gua pun tak beberapa gemar ngan Adebayor. Sebab dia hitam dan tak hensem. Lagi satu, dia ni lelaki. Gila ke gua minat kat lelaki!

Tadi, Arsenal kalah lawan Manchester City 4-2. Lebih parah apabila Adebayor jugak score satu gol. Satu atau dua gol, dia tetap score. Tanduk ataupun lipat ataupun rembat, dia tetap score. Cantik atau hodoh atau biase2 saje atau nasib je, dia tetap score.

Tadi gua tengok match tu. Gua hantar mesej kat member gua sebagai pengganti setan yang telah kena ikat untuk memanaskan lagi hati beliau.

" Amacam bos..? Panas tak..? "


Dan yang pasti member gua tak jawab sebab beliau mungkin takleh menerima malu dan kenyataan yang Adebayor score gol. Atau mungkin beliau takde kredit. Atau mungkin dia tak tengok match tu sebab mak beliau nak tengok cekerama, lepas tu takde orang nak ajak beliau pergi tengok kat maplei.

p/s- Arsenal dan Manchester City tu bukan team bola tampar ataupun team snuker. Apatah lagi team skuba kat pulau Redang. Dua2 tu adalah team main getah pemadam. Sapa menang, boleh getah pemadam tersebut.
* Gua tak tau nak tulis apa.. Tak semangat la minggu stadi release ni..

5 ulasan:

  1. belajar belajar...

    Man city is all the money...

    Sayang sungguh merubah lanskap bola sepak

    BalasPadam
  2. adebayor tak guna.. org marah bkan sebab die boh gol, tapi sbb die men kasar sampai berdarah kepala RVP..

    BalasPadam
  3. sembap2..
    aku tau mu sokong arsenal sbb mu de jersey die

    BalasPadam
  4. ni bru gua buka internet lpas gua msukkan entry ni..
    sibukkan saya..?

    * idea sape la buat stadi week bulan pose, gua baca 2 ayat, dh mengantuk sampai tdo 3 jam..
    hmm...

    BalasPadam