Sabtu, 29 Januari 2011

Liga Malaysia start esok. Esoknya, mengundi.


Hasil dia memang buruk, rasa menyesal pun ada jugak gua tak terus tidur je balik dari bandar tadi. Tapi alang-alang gua dah bersusah google gambar stadium, logo, gambar orang semua, baik gua angkat masuk blog jugak. Kalau tak, rugi sajalah gua tak tidur awal.

Selain dari Akademi Fantasia, main belah petang ni memang tak cerdik dan merugikan negara. Kalau dah termaktub dalam jadual seorang tu setiap petang sabtu kena main futsal dengan kawan opis, takkan ke kena kensel? Dah tu, macam mana nak lahirkan masyarakat yang sihat?! Kan, kalau tak pergi stadium kan, liga Malaysia pulak entah ke mana. Tapi, dah lama dah gua follow ke stadium, tak kemana-mana jugak liga Malaysia.

Apa-apa hal, gua kena berangkat pagi besok hari dari Kuantan. Supaya tidak ada masalah untuk gua berada di stadium petangnya.

Yeah, peteh Tghanung peteh!

2 ulasan: