Rabu, 27 Januari 2010

When it is involved in ecosystem, there will be somethings that limit the growth!

Sanubari hati gua amat yakin dan percaya, segelintir je dapat peluang macam yang gua dapat. Sikit orang je dapat rasa dan dapat tau. Tadi punya kelas, gua dengar pensyarah Biologi gua bincang secara umum pasal jenis tuala wanita apa yang paling selesa dengan minah-minah kelas gua. Tak paham jugak gua apa kaitan 'quantitative ecology' atau dalam bahasa Melayunya 'cerita tentang persekitaran yang boleh dikira' dengan tuala wanita.

"Kotex paling selesa kan? ke ada lagi yang lain..?" tanya pensyarah gua. Bersinar-sinar kacamata beliau terkena sinaran matahari.

"Laurier, laurier..!" sahut seorang minah di penjuru paling kanan kelas gua, nama gua tak pasti.

"Mami poko, mami poko,!" jawab Wan Shafik mewakili kaum Daud dari sebelah kanan.

Pelik jugak gua, kenapa Hasrul Hadi dan Farhan terkekeh-kekeh suka kat belakang?


Amacam? Pernah ke lu orang dapat ilmu macam ni kat kelas?

4 ulasan:

  1. haha..smangat j g kelas klo slalu cmni..

    BalasPadam
  2. ak rjin g0p kne gni mse blaj0 bi0 dlu..

    BalasPadam
  3. semangat2.. dah lu Mubin, semangat tak?

    BalasPadam
  4. perghhh..sungguh dalam ilmu itu

    BalasPadam