Isnin, 11 Januari 2010

Sibuk

Ada jugak cita-cita gua nak angkat sebijik buat bergaya jalan-jalan pusing Kolumpo. Apa kelas bawak gitar pakai selindang kat tengkuk panas-panas hari.



Hati gua sekarang lebih kerarah nak buat karangan Bahasa England daripada nak tulis blog. Gua serius, gua cuma ada dua hari setengah nak siapkan karangan dewasa 10 mukasurat. Betul, sepuluh muka surat. Bahasa England pulak tu.

Gua dah taknak kawtim ngan Mubin kalau-kalau dia ajak gua main bola petang-petang. Tapi kalau dia ajak gua pekena roti canai maplei dia jamin, gua boleh pertimbangkan lagi. Kalau boleh tapau, gua mintak tapau. Gua jugak kena bersedia untuk tidur pakai seluar jeans kalau-kalau tak sempat nak salin seluar besar karate jenis ada stail pemberian kakak gua sebelum tidur.

Kalau ada sape-sape nak ajak gua layan cerita, sori la bro...

"Aduh, aduh.., Bahasa England, buat serabut kepala otak gua je.. Kalau karangan aku sepasang kasut kan senang," bisik hati Sang Harima semasa nak mulakan proses mengarang.

7 ulasan:

  1. Haha..>A ku dah pernah kena dulu... Buat pasal antibiotik... Ada dalam blog aku... haha... Penat seyh... Kejap-kejap kena reject~

    BalasPadam
  2. cuba bro..gua tau lu bleh buat bahasa england

    BalasPadam
  3. nseb baik krgn bhasa england..
    klo tamil cmna???
    =p

    BalasPadam
  4. br0..
    ble p0st terbaru kuar??
    gua xsabr nie..

    BalasPadam
  5. sang harima (unplugged)17 Januari 2010 11:16 PTG

    sabar muben.. gua nak berehat jap ni.. lepas kalah bola..

    BalasPadam
  6. sbar sang..
    sbar..

    BalasPadam